Kenley Jansen por resumí aktividat nan di beisbòl

E picher yu di Kòrsou di Los Angeles Dodgers, Kenley Jansen mester a hasi un bishita na dòkter awe despues ku e tabata eksperensia un falta di rosea huntu ku un batimentu di kurason iregular den ora nan di marduga. Despues di su bishita na dòkter, Dr. John Monroe a duna Jansen lus bèrdè pa siguí ku aktividat nan di beisbòl. Entre tantu Jansen a regresá Camelback Ranch awe i ta di skedjel pa hunga fangu durante di dia.

Kiko a pasa?

Segun Jansen e la lanta banda di 2:30 di mainta dor di e batimentu fuerte di su kurason. Tambe e la bisa di tabata tin falta di rosea. “E tabata bati hopi lihé pa mas òf ménos mei ora,” Jansen a bisa di su kurason. Segun Jansen e no tabata for di ritmo manera aña pasa. Den kareda di 3’or di mainta Jansen a yama un di e trainer nan di Dodgers i despues durante dia e la bishita Dr. John Monroe.

Jansen a pasa un luna riba lista di hungadó leshoná temporada pasa pa motibu di problema ku kurason. E la keda hospitalisá durante un siman ku batimentu di kurason iregular i a wòrdu suministrá ku medikamentu pa hasi sanger ménos diki.

Jansen tabata tin un averahe di 16.1 ponche pa kada nuebe ining, poniendo asina aki un rèkòrt di tur tempu den liga grandi.