Torneo internashonal di pin pon master 2016

WILLEMSTAD — Den kuadro di selebrashon di 60 anya di Federashon di Tenis di Mesa di Korsou lo bai tin in grandioso torneo internashonal di pin pon ku ta kuminsa diahuebs 13 di oktober den sala di Sentro Deportivo korsou I lo termina diadumingu 16 di oktober ku e weganan  pa finalnan di e diferente kategoria.
E grandioso torneo internashonal di master aki lo wordu dedika naun di nos grandinan den e deporte di pin pon ku ta sr. Eduardo “Dito” Vlieg ku a sali na 3 okashon kampion di Korsou tabata ta tambepresidenet di e Federashon di tenis di Mesa di Korsou.
E torneo internashonal aki lo wordu organisa den diferente kategoria di edat kual nan ta  ;  35 – 45, 46 pa 55, 56 pa 65 I 66 +   tambe lo tin in kategoria habri pa tur hungado kual ta konta premionan cash pa balor di 1750 dollar.
E torneo aki lo kuminsa diahuebs 13 di oktober pa 7 or di anochi I ta kontinua diabierne mainta pa 10 or I diabierne atradi pa 6 or mientras ku diasabra mainta pa 9.30 lo kuminsa ku e kategoria habri I ta sigui diasabra atardi pa 5 or mientras ku diadumingu maita 10 or lo tin e weganan final I entrega di premionan.
Tur bon fanatiko di pin pon I deporte en general ta wordu kordialmente invita pa bin bishita e weganan di pin pon internashonal aki ku ta konta ku partisipashon di mas di 50 hungador for di Ulanda, Venezuela , Aruba, Boneiru I Korsou.
Entrada ta kompletamente gratis den sporthal Errol Rooi na Sentro Deportivo Korsou.